Futsal

Fotboll är en bögsport så är det och har alltid varit och kommer så att förbli, men futsal (innomhusfotboll) är något av det roligaste jag någonsin har tittat på. Jag var och såg Krille spela med FCMalmö på Rosengårds sporthall och det var något av det mest imponerande jag har sett genom tiderna. Det är ett galet speltempo och de killarna har en sinnessjuk teknik som är helt overklig för en vanlig dödlig kille. Ja jag är verkligen imponerad av dom här killarna jag till och med applåderade vid flera tillfällen, och det har nog aldrig hänt förut vid något sportsammanhang. Toppbetyg till Futsal och till Krille som imponerade stort på mig....

Kommentarer
Postat av: Silla

Inomhus stavas det..

2012-01-16 @ 18:07:13
Postat av: D

Vill du verkligen klättra upp för den stegen? Vill du verkligen hoppa i den tunnan? Vill du verkligen lägga alla äggen i den korgen? Vill du verkligen leka stavningsnazist på min blogg?

2012-01-16 @ 18:32:28
Postat av: Silla

Love you to ...... // stavningsessan

2012-01-16 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0