Polis polis potatismos

Jag gillar inte att Malmö har invaderats av poliser för det är bara en tidsfråga innan de jäklarna kniper mig för än det ena eller det andra, och allt är den organiserade brottslighetens fel. Vad hände med att stoppa folk i frysboxar för att sen stycka dem och sprida ut dem på olika platser? vad hände med syrabadet? Vad hände med blästertunnan? Vad hände med betongskorna? Vad hände med att helt enkelt gräva ner folket man ville ha ihjäl? Har gangstrarna blivet lite dummare eller pallar dom helt enkelt inte städa upp efter sig? Jag skulle kunna raljera om att det är så klart de ensamma mammornas fel, men det skulle ju förstås framstå som väldigt manschauvinisktiskt så jag låter bli och skyller allt på deras frånvarande fäder som har undanlåtit sig att lära sin avkomma hur man städar upp efter sig, och det är helt åt helvete.
Men jag tror ändå att mammorna har skuld idet här för när sonen har bajsat och ropar :jag är färdig, så kallar mamman :JAG KOMMER medans närvarande riktiga pappor ropar : TORKA DIG DÅ....
Hur som haver så måste dom här cowboysen antingen sluta skjuta folk eller lära sig att städa upp efter sig för deras pangande leder till att jag får blåljusen på mig och det är inte rättvist för jag är ju en laglydig man....

Kommentarer
Postat av: Silla

Man kanske ska stycka dig...

2012-02-03 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0