Det är mycket nu!!

Nu är det mycket som gör mig förbannad som tex gardasilvaccineringen. Lärde ingen sig någonting av svininfluensa vaccineringen? 177 inrapporterade fall med allvarliga biverkningar, och hur många liv räddades? Hysteri gör mig irriterad varför kan inte folk tänka utan blir helt hysteriska så fort det är något, och varför kan inte socialstyrelsen tänka åt oss vad som är det bästa för våra barn? Är det för att dom blir påverkade av lobbyister? Eller är det för att vi (fåren utan hjärna och vilja) kräver nya vaccin hela tiden så att vi inte dör? Det här fulvaccinet är bara skit och det kommer inte att rädda något liv tvärtom så riskerar det att ta liv och göra en hel generation infertila.. Nu är jag så upprörd att jag inte orkar skriva om ACTA lagen som är så integritetskränkande så att man bara ger upp hoppet om mänskligheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0