27Mars2009

Bloggen är ju helt ny så Sylwia vaktar sin tunga ganska så mycket. Så det finns inte så mycket att skriva om just nu, men det var en liten incident på ikea idag när jag köade i resturangen. Jag stod alltså i kö medans Sylwia letade bord, och när hon hade hittat ett och installerat lillan i en barnstol så skriker hon tvärs över resturangen: DENNIS TA EN KOTLETT RAND TILL MIG.. Jag: ???? VA?? Sylwia: KOTLETT RAND... Jag: kollar på menytavlan hittar kotlettrad, och tänker det måste vara den hon menar....

Kommentarer
Postat av: Miss S

HAhahah...fan alltså du kan ju inte ha tråkigt med henne. Skratt varje dag. Ett gott skratt förlänger livet:) Men fan att hon skrek det. Lite pinsamt kanske hehhehe.

2009-03-27 @ 18:16:40
Postat av: D

Ganska pinsamt, men vad ska man göra Sylwia är Sylwia

2009-03-27 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0