Veteran

Håll i er nu för denna historien tar priset själv så skrattar jag så fort jag bara tänker på den.. Vi sitter och kollar på Robinson på tvn, och dom visade när dom skulle bygga en varan fälla bla sen tävlade dom och vinnaren fick en massa fiske utrustning i pris bla ett fiske juster som man kan använda till att kasta på fisk typ som ett spjut.. Iaf så i slutet av programet så visar dom när deltagarna kastar det här justret i vattnet efter fisk då nästan skriker Sylwia- Idioter varför kastar dom inte den på veteranen istället för att jaga fisk med den? Jag håller på att trilla av soffan av garv medans jag frågar på vem dom skulle kasta den på.. Sylwia - på veteranen så klart inte lönt att försöka pricka fisk med den kasta den på veteranen istället... Jag har skrattkramper i 15minuter innan jag kan förklara för henne att det djuret heter varan och att veteran är något helt annat...

Kommentarer
Postat av: Barbro

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH.....jag dör av garv....hahahhahahahahhahah!!!!!

2009-04-14 @ 02:40:58
Postat av: Miss S

hahhhaha...asg så tårarna rinner....älskar dig Sylwia...ett gott skratt förlänger livet.:)

2009-04-14 @ 04:51:04
Postat av: The D

Eller hur är den skit rolig även om jag inte kan skriva det så roligt som det var att höra henne säga det live..

2009-04-14 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0