Sibbarp

Vi står och pratar med Maggan och Mickes kompisar i Klagshamn medans vi väntar på att Maggan och Micke ska komma dit. I allafall så står vi och pratar om olika stränder och olika ställen att bo på, och vi kommer in på Sibbarp och Sylwia har mycket att säga om just Sibbarp så hon säger Sibbarp åtminstone fem gånger under samtalet.. Bara det att hon säger ju inte Sibbarp hon säger Sibbapp.. Förstå nu att det är första gången jag träffar dessa personer, och jag vet ju inte om dom vet att min sambo pratar som en gravt hörselskadad två-åring som inte har lärt sig att säga r, men nu vet dom det med all säkerhet..

Kommentarer
Postat av: Miss S

hahahhaha...asg..jag dör av skratt...stackare där D. Inte nog med att hon säger fel... hon betonar det fem ggr...man kan ju nästan tro att hon gjorde med vilje...hihihi

2009-04-11 @ 18:59:57
Postat av: Jenny

Hej, vilken fin blogg! =)

Allt väl?

2009-04-11 @ 19:03:57
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0