Hello Kitty

Barnen satt och hjälpte Sylwia att sortera skosmycken när Sylwia säger i vilken hög ska My little Kitty ligga. Barnen tittar på varandra och brister ut i ett hysteriskt fnitter anfall. Sylwia fattar ingenting och frågar barnen vad det är som är så roligt barnen svarar det heter ju inte my little kitty det heter my little ponny eller hello kitty. Som vanligt så säger Sylwia jaja ni fattar vad jag menar............Men jag måste säga att ibland så är det inte så lätt att veta vad hon menar..............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sylwia var så snäll och berättade om dom billiga paraply på JULA till trädgården. Jag bara: Parasoller? hahahahahahahahaha

2009-04-25 @ 20:03:35
Postat av: Silla

Hmmm där rök din middag både mån o tis ;-)

2009-04-25 @ 22:20:30
Postat av: The D

nejnej nu får Sabine middag hela veckan....

2009-04-26 @ 10:54:00
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha...jag kommer ändå! Så lätt slipper ni inte mig!!

2009-04-26 @ 21:23:29
Postat av: Miss S

aså... börjar tröttna att gå in på denna sida..inget händer...silla kan du inte säga nåt fel...eller The D kan du inte ljuga lite åtminstone....ja om inget annat så kan väl jag berätta en gång när jag skulle söka bostadsbidrag...du sa att det var fritt fram att skriva...skulle fylla i den jävla blanketten..hatar sånt... bara jobbigt...kom till en punktdär det stod vad som ingick i hyran...där stod om hushållsel ingick...men jag läser hushållsle...och tänker och funderar..va fan kan det vara...har har aldrig hört talas om det...mötet en chilensk kvinna som jag känner och frågar vet du vad hushållsle e för nåt...nä ingen aning säger hon..och vi tittar på varandra.. jag säger va konstigt...läser igen och denna gång läser jag rätt... asg samtidigt som jag tänker tänker va pinsamt....ja inte så roligt för er andra..men dessto mer pinsamt för mig ...så kan det gå för en dyslektiker..saken e den att det var andra året i rad som jag läst fel på samma ord...efter andra gången har jag aldrig läst fel igen

2009-05-09 @ 00:13:34
Postat av: Anja

Nu måste jag få klarhet i en sak. Silla är det du som även är miss S?? :-D

2009-05-18 @ 20:20:58
Postat av: Anja

Haha nääää nu fattade jag ju att det inte är du som är miss S Silla asg

2009-05-18 @ 20:21:45
Postat av: Anja

Jag undrar, har Silla börjat tala helt grammatiskt och ordmässigt korrekt nu?

2009-06-29 @ 03:15:59
Postat av: Silla

hahahaha anja, nej men han e så trött på mig...skrattar...

2009-07-02 @ 00:10:25
Postat av: Maya

haha... måste va underbart att ha denna person så nära som underhåller er :)

2011-12-05 @ 19:34:13
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0