Bantarpulver

Sylwia frågade mig om man går ner mycket i vikt om man äter Duracell. Min första tanke var att det gör man inte, men man gökar som en kanin, men jag sa inget utan frågade bara vad hon menade. Jo asså går man ner mycket i vikt om man äter Duracell...Jag- går ner i vikt av att käka batterier???? Sylwia- inte äta batterier idiot utan sånt Duracell bantarpulver... Dennis=skrattkramp..... Sylwia- du vet sånt som man skakar i en burk.. Jag- Sylwia vännen du menar nog nutrilett... Sylwia- Heter det så?  Dennis kan inte prata mer han har ont i magen........

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahah....jag tänkte oxå på samma sak som du The D medan jag läste texten, att hon menade nog nutilett. Fan The D, och så har hon mage att kalla dig för idiot...hhiihii

2009-04-15 @ 21:41:15
Postat av: Miss S

hahhahah....jag tänkte oxå på samma sak som du The D medan jag läste texten, att hon menade nog nutilett. Fan The D, och så har hon mage att kalla dig för idiot...hhiihii

2009-04-15 @ 21:42:02
Postat av: Lena

Vilken tur du har D som har en sådan fantastisk sambo...och rolig är hon också ;-)

men åka bil med henne när hon kör.. det får nog vänta.

2009-04-16 @ 13:52:55
Postat av: Maya

Hahahahaha... underbart!

2011-12-05 @ 19:33:12
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0